Reach Blogger

Reach Blogger

Platforma Reach Blogger działa na zasadzie kojarzenia blogerów i firm, gdzie firmie może zależeć na tym, aby blogerzy przeanalizowali jego ofertę/ oferty/produkty/itp. i wypowiedzieli się na swoim blogu na ten temat. W dobie popularności social media taki sposób promocji powoduje budowanie zaufania, poprzez umożliwienie niezależnym osobom (blogerom) weryfikacji oferty danego biznesu.
Kluczowe w modelu Reach Blogger jest to, że wpisy są inspirowane wymaganiami klienta – bloger ma pełną niezależność w opiniowaniu zlecenia. Po opublikowaniu opinii na swoim blogu bloger otrzymuje wynagrodzenie.

Zadaniem Epic było poszukiwanie inwestora strategicznego zainteresowanego przejęciem i dalszą rozbudową platformy, w związku ze zmianą priorytetów biznesowych wcześniejszego właściciela.

Zakres działań objął m.in.:

  • przygotowanie dokumentu informacyjnego
  • analiza rynku social media, agencji interaktywnych, portali
  • pozyskanie inwestora branżowego

Paweł Jóźwik: „Epic szybko i sprawnie zajął się outsourcingiem działań pozyskania inwestora branżowego. Udało nam się zamknąć transakcję zgodnie z założeniami.”

Comments are closed.